Funnels, vragenlijsten, formulieren
Een platform voor alle soorten dialogs
Een van de voordelen van het NovuDialog platform is dat u alle verschillende soorten dialogs in één platform kunt bouwen en beheren. Het platform kan worden gebruikt voor het bouwen en onderhouden van:
- Verkoopfunnels
- Online vragenlijsten
- Aanvraagformulieren
- Feedbackformulieren
- Leadformulieren
- Contactformulieren
- Chatbots
- en meer
Verkoopfunnels
Organisaties gebruiken een verkoopfunnel om hun producten of diensten te verkopen. Een verkoopfunnel is een formulier bestaande uit meerdere stappen waarin gebruikers gegevens verstrekken en
producten selecteren, vergelijken en kopen. Als een gebruiker gegegevens wijzigt, kan de prijs van het product of de dienst automatisch opnieuw worden berekend.
U kunt ook stapafhankelijkheid aan een verkoopfunnel toevoegen. Dit betekent dat de volgende stap die een gebruiker te zien krijgt, afhangt van de gegevens die deze gebruiker invult in de funnel
De verzekerings- en telecomsector zijn voorbeelden van bedrijfstakken waarin vaak verkoopfunnels gebruikt worden.
Vragenlijsten
Het NovuDialog platform kan ook worden gebruikt om online vragenlijsten te bouwen en te beheren. Het platform is vooral geschikt voor organisaties die complexe, of grote aantallen, vragenlijsten nodig hebben. Onderzoeksbureaus hebben bijvoorbeeld vaak veel (complexe) vragenlijsten nodig.
Andere webformulieren
Naast verkoopfunnels en online vragenlijsten zijn er nog veel meer soorten webformulieren die kunnen worden gebouwd in het NovuDialog platform. Organisaties in de sector overheid en semi-overheid zijn goede voorbeelden van organisaties die een grote hoeveelheid van verschillende soorten webformulieren nodig hebben. Voorbeelden van webformulieren die deze organisaties vaak gebruiken zijn aanvraagformulieren, contactformulieren en feedbackformulieren.